Miloslav Ransdorf

Nevdecni muslimove- nic jim neni dobry

Vážený pane Ransdorfe,moc si vážím,jaký jste a za co bojujete.Vaše strana má stabilitu a je pro národní stát,občany CR! 
Škoda jen,že v médiích mimo internet se o vašich činech nepíše,je to škoda.

Chtěla bych se zeptat,co se týče rodiny,že Sýrie,která zde v CR měla být ošetřena,je zarážející,že CR využili ke transportu do Německa...Je mi jasné,že jde o muslimy,neboť mají kočovných styl života jako Romové.Většina je nevdecna,jdou v Mohamedovych stopách,krádeže,loupeže,ale nic nikdy nedokázali,proto jejich život je parazitujici na druhých. Proč je tak rozdílná mentalita křesťanů a muslimů ??? Za 1500 let,se jejich myšlení nezměnilo,kdyby nebylo Evropanů,tak dodnes jezdí i v S.A. na velbloudech... Amalie

Dobrý den, děkuji za slova uznání. Do médií mám hodně ztížený přístup, tak jsem vděčný za Parlamentní listy a za internet. Bez nich bych byl od voličů a příznivců téměř úplně odříznut. 

Myslím si, že si kdo opravdu zachraňuje holý život před válkou, nenárokuje si měkčí postýlku a sladší kašičku, ale je vděčný za první bezpečné místo.  

Všichni muslimové nejsou kočovní, naopak převažuje městský styl života, ale s islámem je neslučitelná občanská společnost, jejímž základem je princip vzájemného uznání. Čím kulturnější je arabská země, tím větší má podíl křesťanů. Předposlední papež Benedikt XVI. označil Sýrii za vzorový příklad soužití muslimů a křesťanů, kterých bylo v této zemi před válkou 20%. Myslím si, že hlavní příčinou zaostalosti arabských zemí jsou místní elity, kterým se islám hodí k udržování vlastní moci. V žádné arabské zemi není rozvinutý právní stát a neexistuje občanská společnost. Zajímavé je, že zárodky občanské společnosti (ženské hnutí, odbory, zájmové organizace) existují v Íránu, který je sice zemí muslimskou, ale nearabskou. Kromě Turků mají Peršané největší identifikaci s vlastním státem. V evropském středověku se jednotlivé okruhy moci a ekonomiky autonomizovaly, města hrála samostatnou a svéprávnou úlohu a byla prostředím, ve kterém se mohlo rozvíjet kritické myšlení. Města v islámských zemích neměla žádnou autonomii a na rozdíl od evropských měst byla pouhou obslužnou institucí vládnoucí třídy, stoprocentně vázanou na stát. Odpověď na vaší otázku byl bylo dlouhé povídání o teologii, sociální struktuře nebo právu v těchto zemích.

comments powered by Disqus